1 |
1225-ETHICS |
ارزیابی اخلاق حرفه ای کارشناسان آموزش از دیدگاه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارشناسان آموزش دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شهید بهشتی |
بهنوش بهرامی، محمد قهرمانی، غلامرضا شمس مورکانی |
مقاله پذیرفته شده است |
2 |
1232-ETHICS |
بررسی تأثیر اخلاق حرفهای بر عملکرد شغلی کارشناسان آموزش دانشگاه شیراز |
زهرا زارعی |
مقاله پذیرفته شده است |
3 |
1212-ETHICS |
جایگاه اخلاق در حکمرانی مطلوب دانشگاهی |
فاطمه طاهرپور، سعیده سمائی، هادی براتی |
مقاله پذیرفته شده است |
4 |
1240-ETHICS |
دوگانگی عاملیت و ساختار در تعیینکنندگی فضای اخلاقی کنشگران دانشگاهی(مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی) |
احسان رحمانی خلیلی، جعفر گل محمدی |
مقاله پذیرفته شده است |
5 |
1208-ETHICS |
سواد اخلاقی بهمنزله چارچوبی برای آموزش و ترویج اخلاق در پژوهش |
علیرضا ثقهالاسلامی |
مقاله پذیرفته شده است |
6 |
1224-ETHICS |
شکلگیری دانشگاه اخلاق مدار با تکیه بر شاخص های اخلاقی از منظر قرآن کریم. |
اعظم آصف نیا |
مقاله پذیرفته شده است |
7 |
1227-ETHICS |
شناسایی لایههای اثربخشی استاد از دیدگاه اعضای هیئت علمی |
مریم براردران |
مقاله پذیرفته شده است |
8 |
1235-ETHICS |
فناوریهای نوظهور، چالشهای اخلاقی و نقش آفرینی دانشگاه |
امین جانقربانی، فاطمه یزدیان |
مقاله پذیرفته شده است |
9 |
1202-ETHICS |
مدل یابی نقش ابعاد رهبری اخلاقی در وفاداری سازمانی (مطالعه موردی کارکنان دانشگاه بوعلی سینا) |
سیروس قنبری، جمال عبدالملکی |
مقاله پذیرفته شده است |
10 |
1197-ETHICS |
مسئولیت اخلاقی کنش گران دانشگاهی ازمنظر: فلسفه اخلاق،جامعه شناسی اخلاق،جامعه شناسی سیاسی |
سید محمود نجاتی حسینی |
مقاله پذیرفته شده است |
11 |
1194-ETHICS |
نقش فضای مجازی در ارتقای اخلاق و معنویت دانشجویان |
زهره علیمردانی، جواد پورکریمی |
مقاله پذیرفته شده است |